Na jednej strane je a bude ťažké vyrovnávať sa s dopadom pandémie na naše životy, na druhej strane nám táto doba prináša nový pohľad na veci, otvára nám oči. „To dobré, čo nám tieto časy priniesli je spolupatričnosť, ohľaduplnosť a solidarita, hodnoty, ktoré sa v doterajšom zhone už takmer vytrácali,“ doplnila Denisa Vojčiniaková, marketingová špecialistka pre Aupark Žilina.
Ekonomický útlm spôsobil, že veľké firmy sa začali orientovať nielen na podporu svojho podnikania, ale aj na pomoc tým, ktorí to najviac potrebujú. Spoločnosti spájajú svoje sily a pomáhajú spoločne. Pomôcť sa taktiež rozhodol aj Aupark, nákupné centrum v centre Žiliny.
Podľa slov marketingovej špecialistky pre Aupark Žilina bolo zo strany spoločnosti NEPI Rockcastle, ktorá je vlastníkom aj obchodného centra Aupark Žilina, darovaných 150 000 € Medzinárodnému Červenému krížu. Finančný príspevok slúži na pomoc pri zvládnutí aktuálnej situácie s koronavírusom.
Pomáhajú ďalej. Svoje sily spojili s Diecéznou charitou v Žiline a rozhodli sa tak pomôcť tým, ktorí sú momentálne najohrozenejší.
„S Diecéznou charitou sme spoločne rozbehli projekt určený na pomoc seniorom. Vďaka tejto spolupráci sme zaistili dodávku potrebných vitamínov pre seniorov evidovaných pod touto charitou. Seniori boli obdarení balíčkami s vitamínovými doplnkami na posilnenie imunity a lahodnou kávou pre potešenie, ktorú venovala kaviareň Tchibo. Týmto projektom sa Aupark Žilina snaží poukázať na dôležitosť spolupatričnosti a pomoci druhým,“ ukončila slovami Denisa Vojčiniaková, marketingová špecialistka pre Aupark Žilina.
Všetky aktuality ohľadne žilinského Auparku môžu zákazníci sledovať na:www.auparkzilina.sk