Ambície Geely aj napriek všetkému spomenutému siahajú ešte oveľa ďalej. Prednedávnom založili Číňania novú a na miestne pomery luxusnú značku s názvom s netradičným názvom Lynk & Co. Tento brand si postupne trúfa presadiť sa aj na náročnom európskom trhu. Dopomôcť mu má k tomu práve kooperácia v podobe zdieľania technického základu so značkou Volvo. Modely Lynk & Co určené pre Európu sa budú dokonca vyrábať priamo na starom kontinente, konkrétne v existujúcej automobilke v belgickom Gente. Zatiaľ dostali zelenú dva crossovery s „kreatívnymi“ názvami Lynk & Co 01, resp. Lynk & Co 02. Len prednedávnom boli zverejnené obrázky ďalšieho modelu tejto značky. V tomto prípade nejde o crossover, ale o dizajnovo veľmi zaujímavý sedan, ktorý sa veľkostne približuje modelu Volvo V40. A hádate správne. Aj v tomto prípade prišli Číňania so skutočne originálnym názvom. Najnovší model sa na naše veľké prekvapenie bude volať Lynk & Co 03. Naopak, to, že tento výrobca nechce nechať nič na náhodu a poučil sa z pionierskych pokusov o presadení sa čínskej značky v Európe, akým bol naposledy napr. neúspešný pokus značky Qoros, dokazuje takmer výhradne európsky vývoj, spojený s testovaním produktu v našich podmienkach.
Priam poznávacím znamením modelov Lynk & Co bude skutočne originálne dizajnová predná časť. Či sa toto riešenie niekomu páči, alebo nie, je značne subjektívna záležitosť. Všetci sa však zhodneme na tom, že ide o riešenie, ktoré určite zaujme. Sľubovaná bohatá výbava, precízne dielenské opracovanie, ako aj technika značky Volvo sú rozhodne predpoklady, ktoré dávajú značke Lynk & Co šancu presadiť sa aj v Európe. S dobou bude kráčať aj paleta motorov. S dieslom sa nepočíta vôbec a konvenčné motory spaľujúce benzín doplnia plug-in hybridy a neskôr s najväčšou pravdepodobnosťou aj čisto elektrické varianty.
Mimochodom, záujem o vozidlá s logom Lynk & Co, spolu so silným marketingom so značkou Volvo v pozadí, už teraz predbehol všetky očakávania na domácom čínskom trhu. Plánovaná európska produkcia v automobilke v belgickom Gente má produkovať prvé vozidlá už počas roku 2019. Aké budú reakcie európskej klientely, sa teda dozvieme približne o rok.