Písal sa dátum 12. marec 1947, len pár rokov od ukončenia druhej svetovej vojny, kedy bývalý pretekár a úspešný podnikateľ Enzo Ferrari prvýkrát testoval auto, ktoré malo niesť jeho meno. Tým autom sa vtedy už 49-ročný Enzo preháňal po cestách v okolí Maranella a nebolo to nič iné ako legendárny model 125S, prvý model tohto úspešného producenta športových vozidiel. Atraktívny roadster poháňal unikátny 12-valcový motor s objemom len 1,5 litra a výkonom 118 konských síl. Malý, ale výkonný agregát bol spriahnutý s vtedy revolučnou päťstupňovou prevodovkou, ktorá mu umožňovala naplno využívať jeho vysokootáčkový potenciál. Napriek úžasným výkonom nielen na cestách, ale tiež na pretekárskych okruhoch bol tento model vyrobený len v dvoch kusoch, z ktorých prvý vznikol dokonca renováciou pôvodného testovacieho vozidla. Práve toto sa dochovalo do dnešných dní v skvelej forme aj vďaka rozsiahlej renovácii v dielňach, z ktorých pred sedemdesiatimi rokmi prvýkrát vyšlo.
V súčasnosti zverejnila značka v rámci osláv výročia fotografie tohto unikátneho veterána po boku svojho najmladšieho potomka menom LaFerrari Aperta. Moderný hyperšport, poháňaný hybridným 12-valcovým motorom a úžasným výkonom 949 koní, stratil oproti „štandardnej“ verzii svoju strechu, vďaka čomu oživil dušu pôvodného modelu. Uvedenie limitovanej série je prvou z radu osláv výročia automobilky, ktoré vyvrcholia 9. septembra priamo v talianskom Maranelle.