Google reklama je jednou z najefektívnejších spôsobov a zároveň najdostupnejšou formou, ako riešiť online reklamu.
Priebeha totiž cez najväčší vyhľadávač na svete, ktorý každý deň používajú milióny a milióny ľudí.
Práve Google svetu ukázal, ako by sa reklama na internete mala robiť tak, aby priniesla podnikateľom to, čo od nej očakávajú.
Aj kampaň cez tento vyhľadávač sa však dá nastaviť zle.
Aby sa tak nestalo, vypísali sme pre vás niekoľko tipov, na čo si dávať pri nastavovaní reklamy pozor.
Výhoda Google reklamy
Ešte predtým, než sa pustíme do samotných tipov, je fajn si pripomenúť nespočetné výhody, ktoré Google reklama so sebou prináša.
Celá reklama prebieha pomocou platformy Google Ads a oproti konkurencii má tú výhodu, že samotná reklamná kampaň vo vyhľadávaní sa zobrazuje ľuďom len v tom momente, keď daný produkt či službu aktívne vyhľadávajú.
Práve vtedy totiž viete, že je väčšia šanca na reklamu kliknúť.
Na čo si dávať pri Google reklame pozor?
Nastaviť reklamnú kampaň na Google nie je tak jednoduché, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Vyhľadávač zbiera obrovské množstvo dát preto, aby mohol reklamu na internete zobrazovať čo najefektívnejšie.
Toto sú jedny z najčastejších chýb pri Google reklame:
Zle implementovaný Google Analytics
Nenastavené konverzie v Google Ads
Nedostatočná analýza kľúčových slov
Zlá práca s kľúčovými slovami
Absencia ďalších nástrojov
Chýb, ktoré môžete pri vytváraní vašej reklamy na internete urobiť je skutočne množstvo.
Ak teda patríte medzi začiatočníkov a nechcete sa prehrabávať kvantami dát a skúšať úspešnou metódou pokus - omyl, zverte sa do starostlivosti odborníkom, ktorí sa v online reklame pohybujú už nejaký ten čas.
Práve vďaka nim sa vám totiž podarí ušetriť veľké množstvo času a aj prostriedkov, ktoré by inak možno nepriniesli efekt.