Kúpa dopravnej karty bola možná len osobne v klientskom centre a následne dobíjanie kreditu na kartách bolo doteraz možné len u vodičov a v našich klientskych centrách. Pre cestujúcich, ktorí neradi manipulujú s hotovosťou, sme pripravili od 01.11.2016 novinku.
SAD Žilina sa rozhodla ešte viac zatraktívniť a spohodlniť svoje služby aj pre tých, ktorí neradi manipulujú s hotovosťou, nemajú čas chodiť do klientskych centier a bežné je pre nich používať elektronické služby z pohodlia obývačky, či cez mobilný telefón.
Pri novom postupe už nebude potrebná návšteva klientskeho centra, či zdržiavanie sa v autobuse. Náš cestujúci zákazník môže vykonať obe operácie cez webovú stránku SAD Žilina. Tu sa dočíta celý postup, ale je to tak jednoduché, ako keď si objednávate tovar cez štandardný e-shop.
Podporované online služby:
- plnenie elektronickej peňaženky,
- nákup predplatných cestovných lístkov,
- nákup dopravnej karty.
Nová aplikácia cestujúcim prináša viacero výhod. Cestujúci si kúpi kartu z pohodlia domova a my mu ju doručíme až k nemu domov. Nemusí sa obmedzovať hotovosťou ani úradnými hodinami a niekam chodiť. Hotovosť nebude potrebovať do autobusu ani pri dobíjaní a nákupe predplatných časových lístkov. Takto môžu aj rodičia dobíjať karty nielen sebe, ale aj svojim deťom.
Samozrejme, služba je chápaná ako doplnková a nenahrádza dobíjanie kariet u vodiča alebo služby, ktoré poskytujeme prostredníctvom klientskych centier. Všetko bude možné i naďalej vybaviť aj „po starom“ v našich klientskych centrách.
Spoločnosť SAD Žilina patrí k najvýznamnejším autobusovým dopravcom v SR. Hlavnou činnosťou je poskytovanie výkonov v prímestskej doprave v regiónoch Horného Považia, Kysúc a Turca. Autobusy spoločnosti ročne prepravia viac ako 25 miliónov cestujúcich, vykonajú viac ako 17 miliónov kilometrov a flotila predstavuje 290 vozidiel. Spoločnosť pravidelne investuje do modernizácie a bezpečnosti vozidiel a moderných technológii pre zvýšenie komfortu a kvality poskytovaných služieb.