Začnime tým najatraktívnejším, víziou budúcnosti automobilizmu podľa značky Renault. Na autosalóne si všetci zúčastnení mohli pozrieť kompletnú víziu udržateľnej a zdieľanej mobility budúcnosti s konceptmi 3 robovozidiel značky Renault. Renault EZ-ULTIMO je robovozidlo určené na prémiovú mobilitu, Renault EZ-PRO je robovozidlo na distribúciu konečnému spotrebiteľovi, Renault EZ-GO je robovozidlo pre zdieľanú každodennú mestskú mobilitu.
Tento nový typ mobility je aktuálne príležitosťou na znovuobjavenie času stráveného cestovaním. Tzv. „The Augmented Editorial Experience“ ponúka reálny zážitok na palube vozidla. Spája multimediálne zážitky, texty a mobilitu s cieľom znovuobjaviť čas strávený cestovaním. Pre úplné vysvetlenie dodajme, že vo všetkých troch prípadoch je reč o plne autonómnych vozidlách.
Súčasnosť značky Renault, naopak, reprezentuje vynovený model Kadjar. Toto populárne SUV možno teraz označiť za ešte atraktívnejšie, štýlovejšie a komfortnejšie. Nový Renault Kadjar si pritom zachováva aj tradičné vlastnosti SUV. Pozornosť bola obzvlášť venovaná komfortu, kvalite a ergonómii. Kabína novinky bola prispôsobená, aby poskytla lepší komfort pri každodennom používaní.
Zmeny sa odohrali aj pod prednou kapotou. Nový Renault Kadjar prichádza s úplne novými benzínovými a dieselovými motormi, ktoré zvyšujú úspornosť, výkon a prinášajú viac pôžitku z jazdy. Benzínový motor TCe GPF 1,3 l je k dispozícii s 2 výkonovými verziami (140 k a 160 k). Tento motor novej generácie bol vyvinutý Alianciou v spolupráci s automobilkou Daimler. Agregát ponúka širší rozsah výkonu ako predchádzajúci motor TCe, zvýšený krútiaci moment, nižšie emisie a, samozrejme, i nižšiu spotrebu benzínu.
Zásadnou novinkou je aj nová generácia dieselových motorov. Motory premenované na Blue dCi integrujú najnovšie systémy na znižovanie emisií. Nový Kadjar bude konkrétne k dispozícii s motormi 1,5 Blue dCi s výkonom 115 koní a 1,7 Blue dCi s výkonom 150 koní.