Prečo ste začali organizovať vaše „SEŠN“ marketérov?
Sme tri ženy (Iveta Hrabovská, zakladateľka prémiových džemov s alkoholom Gentlejam, Martina Zvolenská, PR manažérka barefootovej značky Be Lenka, Zuzana Chudíková, majiteľka kaviarne EPIKA) pracujúce v oblasti reklamy a marketingu a stretávali sme sa pri pohári vína, aby sme si mohli odovzdávať skúsenosti z našej pracovnej oblasti. Na jednom stretnutí sme si povedali, že nie je možné, aby v našom meste nebol organizovaný event, ktorý by združoval komunitu marketérov. A tak sme sa rozhodli, do toho pustiť. Vymysleli sme zapamätateľný názov - SEŠN marketérov, dotvorili sme tvár v podobe loga a zorganizovali prvý event, na ktorý nám prišlo 15 marketérov.
Ako ste začali postupne rásť až do momentu, keď ste vypredali Synagógu?
Eventy mali svoju pravidelnosť a dopyt prevyšoval ponuku. Vtedy sme sa rozhodli zariskovať a naše eventy sme z kaviarenského prostredia presunuli do Novej synagógy. Naša komunita marketérov tak narástla na 80 ľudí. Držíme sa pravidla, počúvaj svoje okolie a keď sa nám začali ozývať majitelia firiem, že by mali záujem o vzdelávanie v oblasti vedenia, vytvorili sme Sešn lídrov. Oslovili sme našu dobrú kamarátku Ivanu Havranovú, ktorá je koučka a uznávaná odborníčka v oblasti leadershipu aby nám zastrešila SEŠN lídrov ako garantka. Tak sme začali organizovať SEŠN eventy 2x v mesiaci, ktoré sa nám vždy podarilo vypredať.
Čo je cieľom eventov?
Cieľom našich SEŠN je odlíšiť sa od tradičných vzdelávacích akcií. Dávame si záležať pri výbere hostí a vždy pritiahnuť na eventy špičku v oblasti komunikovanej témy. Vďaka otázkam z publika vyšťavíme každého speakra na maximum a vytiahneme to najcennejšie know-how. Stretnutia majú byť o zážitku, a tak okrem vzdelávania a networkingu zabezpečujeme pestrý catering. Pretože kvalitný event sa nezaobíde bez dobrého jedla.
Aký vrchol váš čaká, rok po založení SEŠN?
Po roku úspešného fungovania a rozbehnutia našichSEŠN sme sa rozhodli zorganizovať event, ktorý prepojí svety marketingu a leadershipu. Ten máme naplánovaný 9.júna vo veľkej sále Novej Synagógy. Sme hrdé, že sa nám podarilo zorganizovať event pre 200 ľudí, ktorý bude doposiaľ najväčšou marketérskou a leadershipovou akciou v Žiline. Na jednom pódiu sa vystriedajú 9 speakri z celého Slovenska, pripravili sme konzultačnú zónu, kde budú mať účastníci priestor konzultovať svoje podnikanie so speakrami a odborníkmi v danej oblasti a deň zavŕšime voľným networkingom, spojeným so šéfkuchárskou grilovačkou a afterparty. Do Žiliny zavítajú zvučné mená ako napr. Michal Meško- CEO kníhkupectva Martinus, či Michal Pastier- najznámejší slovenský marketér a zakladateľ agentúry GoBigname.
Aká je ďalšia vízia vašich eventov?
Našim cieľom je naďalej rásť a pokryť trh SEŠN nielen v ďalších oblastiach vzdelávania a rozvoja, ale zavítať a organizovať SEŠN aj v iných mestách Slovenska.