ZELENÝ DRES NEMÁ CHYBU
„S dresmi som bol maximálne spokojný, mne sa veľmi páčia tie čisto zelené určené pre vonkajšie zápasy a aj na ramenách je špecifický inou farbou,“ znela prvá odpoveď útočného krídelníka Adriána Kaprálika ohľadom nových dresov na sezónu 2021/2022. K predstavovaniu nových dresov neodmysliteľne patrí fotenie, kto z hráčov najviac strávil pred zrkadlom? „Fotenie sme si všetci užili, no bolo neskutočné teplo, tak to bolo ťažšie. Najviac pred zrkadlom strávil Dawid Kurminowski a keby sme mali aj čosi oblečené, tak na módu je jednotkou Ján Minárik,“ nabonzoval na svojich parťákov z kabíny Kaprálik. Mladý rýchlik z Oravy bol aj ústrednou tvárou kampane nových dresov spoločne so žilinským futbalistkami a aj Bensonom Anangom. „Bolo to príjemné spestrenie, dievčatá to zvládli dobre, len toho bolo aj na nich veľa, lebo v takom počasí pózovať dlhý čas pred fotoaparátom dá zabrať.“ Kaprálik by mal v novej sezóne patriť medzi ofenzívnych lídrov tímu, na túto úlohu je pripravený. „Tešíme sa na novú sezónu, chceme sa ukázať pekným futbalom a vyhrávať, čo najviac zápasov. Ja by som rád nadviazal na vydarený záver minulej sezóny a pomohol tímu gólmi k výhram.“ Arménsky legionár Vahan Bichakhchyan sa cíti v Žiline už ako doma, povinnosti pred objektívom zvládal bez problémov, len mrzelo ho jedna zásadná vec. „Fotenie patrí k futbalu, je to pre mňa normálne. Nezavolali ma len na fotenie s dievčatami, vtedy som doma spal, tam by som hneď prišiel,“ zavtipkoval so svojím šibalským úsmevom.
ŽLTÚ A ZELENÚ DOPLNÍ KLASIKA
„Žlté dresy ostali len sme ich niečo nové vdýchli. Font sme menili po dvoch rokoch, futbalisti ani nechceli zmenu, ale patrila sa nejaká inovácia. Žltozelená je naša tradícia. Tretí a štvrtý dres pre prípadné zápasy bude biely a čierny, teda klasika,“ povedal nám mediálny manažér MŠK Žilina Martin Kollár a ozrejmil ako prebiehali prípravy na tieto menšie zmeny. „Vždy marketingový tím dôjde k nejakému záveru, inšpirujeme sa aj známejšími klubmi. Chalanom sa tento model páči, je to tak ladené do rocku a je to super. Najradšej by hráči hrali v tých zelených, im sa najviac páčia.“ Nové dresy neušli pozornosti verných žilinských fanúšikov. „Hneď zaujali pozornosť baby Šošonky, ľudia si chceli kúpiť tieto nové dresy. Potrebujeme ich však naskladniť, potom budú prístupne vo fanshope. Pripomínam, že v porovnaní s ostatnými slovenskými klubmi sú o poznanie lacnejšie, čo však nedegraduje ich kvalitu. Stále ostávame v cenových hladinách okolo 25 až 30 eur,“ dodal Kollár.